REGULAMIN NAPRAW |
- Firma GSM Center nie ponosi odpowiedzialności za utratę danych w wyniku awarii sprzętu , upadku lub zalania, a także w procesie naprawy telefonu bądz urządzenia.
- Serwis dokonujący naprawy nie odpowiada za wady ukryte naprawianego produktu, oraz nieprawidłowości w funkcjonowaniu produktu w zakresie nie związanym bezpośrednio lub pośrednio z zakresem dokonywanej naprawy.
- W przypadku telefonów, które miały kontakt z wilgocią , lub jakąkolwiek cieczą i włączały się w czasie przyjęcia do naprawy, punkt serwisowy nie gwarantuje, że zostaną one naprawione, oraz że będą się włączały w momencie ich wydania z punktu serwisowego.
- Telefony po zalaniu lub zawilgoceniu nie podlegaja gwarancji serwisowej.
- Oddając telefon do naprawy należy wyjąć kartę SIM oraz kartę pamięci.
- Naprawy obejmujące zmiany oprogramowania ,a także proces usuwania blokady sim-lock mogą powodować utratę danych.
- Telefony pozostawione w serwisie, a nie odebrane w okresie 3 miesięcy od dnia oddania do naprawy, będą wydane po uiszczeniu opłaty dodatkowej związanej z magazynowaniem telefonu.
- Koszt magazynowania wnosi 1,00 PLN za kazdy dzień zwłoki.
- Użytkownik przekazujący telefon do serwisu w celu dokonania naprawy akceptuje wszystkie warunki regulaminu naprawy.
- Tefefon oddany do naprawy będzie wydany po okazaniu karty serwisowej wydanej klientowi, w dniu naprawy.
|